Skip to main content

PENGUMUMAN : KENAIKAN GAJI RM100 SEBULAN BERKUATKUASA SERTA MERTA

PENGUMUMAN PENTING

KENAIKAN GAJI RM100 SEBULAN BERKUATKUASA SERTA MERTA

Assalamualaikum, dengan ini saya mengumumkan kenaikan gaji RM100 sebulan berkuatkuasa serta merta, ini adalah janji seorang pengedar Shaklee jika anda berada dalam empayar bisness online saya Berkat$$$ Group. Jangan mudah tersenyum kerana ada lagi berita lebih gembira:

Rajah menunjukkan pengiraan bonus untuk yang berminat, bermula dengan 6 langkah pertama dulu ekk:

Berbekalkan semangat yang kental, saya pernah mengalami kejatuhan dan pernah berniat nak bertukar arah, sebab pada ketika itu RM100 adalah kecil dibandingkan dengan usaha, tetapi Shaklee online bisness mengajar saya erti pengorbanan, korbankan jumlah bonus untuk bersama-sama menjaga kesihatan, tanpa disedari inya benar-benar berlaku feedback customer mengenai kesihatan masing-masing lebih baik menggumbirakan saya. Saya lupakan seketika jumlah bonus tu, dan alhamdulillah semakin meningkat dari bulan kebulan.



Menjadi rules untuk kami TIDAK menunjukkan statement bonus kami kerana ianya seakan-akan menjual janji kepada ahli yang baru nak berdafar, Sedangkan bonus yang Shaklee bayar bergantung kepada usaha masing-masing dan tugas saya hanya membimbing untuk bersama-sama kepuncak. Alhamdulillah dengan bonus shaklee saya dah merasa berbelanja tanpa menggunakan duit gaji saya sebagai kerani, reward barangan yang saya minat, membeli mainan anak2 saya, pakaian mereka, barang kemas mereka sedikit sebanyak sudah cukup bermakna. 



Saya TIDAK akan memaksa anda untuk berniaga bersama-sama saya, saya cuma akan BERSEDIA untuk berniaga bersama-sama. Syaratnya anda mesti konsisten dan bersemangat untuk berbisness dan mengubah masa depan kita. 

So sila rujuk dibawah untuk mulakan kenaikan gaji anda minimum RM100.00 dan ke atas:
1. Mulakan langkah bisness dengan mendaftarkan diri sebagai ahli shaklee RM75.00 ataupun
    membeli barangan shaklee sebanyak 200uv anggaran RM700 ringgit
2. Bersemangat untuk berbisness dan berusaha keras untuk mencapai target anda, daily, weekly,      
    monthly.
3. Bersedia untuk sentap didalam group rahsia.
4. Selanjutnya leh roger-roger saya strategi bisness dikhaskan pada pada group BERKAT$$$ sahaja.
5. Jadikan keinginan anda, satu sebab untuk TINDAKAN anda. 

Kita berusaha dan bertawakal pada Allah s.w.t insha allah pasti berjaya, Syukur segalanya bermula dari bawah, kami terima kelebihan kami adalah pada produk kami yang sangat hebat dan semulajadi tanpa bahan kimia.

Shaklee Independent Distributor 
Noriza Shuhaimi
019-6936154

Comments

Popular posts from this blog

TAUKE LOKCHING

REZEKI ALLAH, TAKDE MANUSIA LEH PERTIKAI VS DUGAAN ALLAH, TAKDE MANUSIA BOLEH ELAK  Ya Allah jarang sungguhla saya singgah kat blog nih, maklumlah jari layan IG, facebook dan whtsp pun dah cramp, apatah lagi blogger. Okla memandangkan arini ade sikit time yang luas untuk saya lebarkan sayap saya, mencerita keadaan yang sedang berlaku sekarang. Saya mulakan hari ini dengan bercerita tentang rezeki luas yang Allah bagi kat keluarga saya dengan meniaga lokching dan for sure yer hanya DARI RUMAH, tapi bukan WAHM, tapi WAHF sebab suami saya yang uruskan hal jual beli, order ngan supplier, packing hinggakan penghantaran. saya masih bekerja ok..sebenarnya family saya ni terbalik sikit sebabnya saya yang kerja bukan suami. Saya  tak salahkan suami, sebab saya yang taknak dia cari kerja, saya yang nak dia menjaga ketiga2 puteri saya. Dengan keadaan kewangan dizaman pemerintahan PM kesayangan ramai ni, ekonomi memang makin bagus sangatttttt, menyebabkan kerja kosong kurang, duit kurang, s

APA ITU SATAY IKAN

APA ITU SATAY IKAN Satay ikan, nah inilah bussiness kawe loni, AKA saya sekarang. SATAY IKAN ni salah satu makanan zaman kanak-kanak dipantai timur, dipantai timur kami panggil lokching iaitu perkataan yang berasal dari thailand yang bermaksud bebola ikan. Satay ikan juga adalah salah satu makanan nostalgia kelantan yang sangat memberi kesan dihati sehinggakan perasaan rindu membuak bila berada dipernantauan. Oleh kerana itu, saya dengan bangga membawa satay ikan ASLI kelantan ke klang valley. Jika dulu nak  masa kecik2 kita nak kena tunggu abang motor datang ke rumah, now tidak lagi. Kami membekalkannya secara frozen iaitu sejuk beku.  Senarai harga 50 CUCUK = RM13.00 100 CUCUK = RM25.00 Harga adalah tidak termasuk kos penghantaran tangan mahupun pengeposan ke seluruh malaysia Ade lagi produk lain iaitu sosej2 dari thailand. Ok nak cepat nih, nanti kecek lagi pasal satay ikan deh..mula2 la ... Dahlia's Mother

BUKAN SENANG NAK KEMBANGKAN PERNIAGAAN

MULA MENIAGA DENGAN DIDIKAN SISTEM MLM  Multilevel marketing memang sangat membantu saya dalam didikan menjadi usahawan, ye benar mereka ada sistem. Dan bukan senang kita nak membina empayar besar kita dalam MLM.Nah itu yang benar dong, sudah glamour namanya SHAKLEE, TUPPERWARE dan lain lain. Apatah lagi bisnes kita yang takde nama, takde sistem, takde team, hanya ade produk je? paham ke paham GERAI KAMI  Alhamdulillah dah dua tahun saya start jual #lokching dikota damansara nih. Walaupun kedai jarang bukan, tapi stok tok putus, sebab saya jual harga tolok gok pada pelanggan. Mana yang ambik harga borong pun mai ambik ngan ambo gak. So bayangkan betapa madu racun datang melanda nak bina nama, 2 tahun pun belom boleh bina nama lagi. Sekadar dikenali Satayikan Dahlia, nama anak kedua kami yang menjadi SEBAB perniagaan ini dimulakan. Next sambung ye, ade kerja jap nak order whtsp 0142646182